A A A K K K
для людей із порушенням зору
ЯМПІЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА
Вінницька область, Могилів-Подільський район

Звернення громадян

 

 ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН – це основна форма реалізації громадянами свого конституційно закріпленого права на участь в управлінні державними і громадськими справами, можливості впливу на поліпшення роботи органів державної влади і місцевого самоврядування, установ, організацій незалежно від форм власностізабезпечення своїх прав та законних інтересів.                     

        Відповідно до ст.3 Закону України „Про звернення громадян” під зверненнями слід розуміти викладені в письмовій або усній формі:

  • Пропозиції (зауваження) - звернення громадян, де висловлюються поради, рекомендації щодо діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування, депутатів усіх рівнів, посадових осіб, а також висловлюються думки щодо врегулювання суспільних відносин та умов життя громадян, удосконалення правової основи державного і громадського життя, соціально-культурної та інших сфер діяльності держави і суспільства.
  • Заяви (клопотання) - звернення громадян з проханням про сприяння реалізації закріплених Конституцією і чинним законодавством їх прав та інтересів або повідомлення про порушення чинного законодавства чи недоліки в діяльності підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, народних депутатів України, депутатів місцевих рад, посадових осіб, а також висловлення думки щодо поліпшення їх діяльності.

                   Клопотання  - письмове звернення з проханням про визнання за особою відповідного статусу, прав чи свобод тощо.

  • Скарги - звернення з вимогою про поновлення прав і захист законних інтересів громадян, порушених діями (бездіяльністю), рішеннями державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, об'єднань громадян, посадових осіб.

ЗВЕРНЕННЯ МОЖЕ БУТИ:

  •      Індивідуальним  (подано окремою особою);
  •      Колективним      (подано групою осіб);
  • Усним  (викладеним громадянином на особистому  прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку через визначені контактні центри та записаним (зареєстрованим) посадовою особою;
  • Письмовим (надісланим поштою або переданим громадянином до міської  ради особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства, а також надісланим з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

ВИМОГИ:

  • У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання.
  • Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.
  • Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження.
  • Якщо порушені у зверненні питання не входять до повноважень відповідних суб'єктів, воно у строк не більше п'яти днів пересилається за належністю відповідному органу чи посадовій особі, про що повідомляється заявнику.
    • Звернення, оформлені належним чином і подані у встановленому порядку, підлягають обов'язковому прийняттю та розгляду.

 НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ:

  • Анонімні звернення (без зазначення місця проживання, не підписані автором (авторами),а також такі, з яких неможливо встановити авторство).
  • Повторні звернення (одним і тим самим органом від одного і того самого громадянина з одного і того самого питання, якщо перше вирішено по суті).

ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ:

     -    відмова в прийнятті та розгляді звернення з посиланням на політичні погляди, партійну належність, стать, вік, віросповідання, національність громадянина, незнання мови звернення;

     -    направляти   скарги  громадян   до   розгляду   тим  органам  або посадовим особам, дії чи рішення яких оскаржуються;

     - розголошувати відомості, що містяться у зверненнях.

Звернення розглядаються і вирішуються у строк не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх одержання.

Якщо в місячний строк вирішити порушені у зверненні питання неможливо, то він може бути подовжений, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний строк вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.

Громадянин,  який   звернувся  із  зверненням  до  міської  ради  має  право:

  • особисто викладати аргументи та брати участь у перевірці поданої скарги чи заяви;
  •  знайомитися з матеріалами перевірки;
  •  подавати додаткові матеріали;
  •  бути присутнім при розгляді заяви чи скарги;
  • користуватися послугами адвоката або представника трудового колективу, організації, яка здійснює правозахисну функцію, оформивши це уповноваження у встановленому законом порядку;
  •  одержати письмову відповідь про результати розгляду заяви чи скарги.
  • в разі незгоди з прийнятим за скаргою рішенням громадянин може звернутися до вищого органу або безпосередньо до суду.

Зі зверненнями до Ямпільської міської ради громадяни можуть звернутися:

  • письмово за адресою: вул. Свободи, буд.132, м. Ямпіль Могилів-Подільського району,  24500, Ямпільська міська;
  • електронною поштою: yampmr@i.ua;
  • шляхом заповнення електронної форми, яка розміщена на офіційному веб-сайті міської ради;
  • усно: за телефоном/факсом ( 04336) 2-11-71;
  • на особистих прийомах громадян керівництвом в адмінприміщенні Ямпільської міської ради відповідно до графіків, розміщених на офіційному веб-сайті міської ради.

Прийом звернень громадян у старостинських округах  проводиться  старостами в адмінприміщеннях відповідних округів.

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування: Шановні батьки школярів Ямпільської громади, з огляду на воєнний стан та агресію російської федерації проти України, просимо прийняти участь у опитуванні, що триватиме з 1 серпня по 15 серпня 2022 рок

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь