Загальні відомості про ЦНАП
1. Загальні відомості про Центр
|
Назва Центру
|
Управління «Центр надання адміністративних послуг» Ямпільської міської ради |
|
Тип органу, що утворив Центр (міська, сільська, селищна рада)
|
Орган місцевого самоврядування – міська рада |
|
Назва органу, що утворив Центр
|
Ямпільська міська рада |
|
Дата утворення Центру
|
6 червня 2016 року |
|
Дата відкриття Центру
|
1 серпня 2016 року |
|
Розпорядчий документ органу про створення Центру (дата, номер, назва)
|
Рішення №197 від 07.06.2016 року 7 позачергової сесії 7 скликання Ямпільської міської ради «Про Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Ямпільської міської ради та порядок взаємодії його учасників |
|
Розпорядчі документи органу (дата, номер, назва), що утворив Центр, про:
|
Рішення №132 від 28.01.2021 року 4 сесії 8 скликання Ямпільської міської ради «Про утворення управління «Центр надання адміністративних послуг» Ямпільської міської ради» |
|
Адреса Центру
|
Вінницька область, Могилів-Подільський район, м. Ямпіль, вул. Замкова, буд.94/2 |
|
Контактні телефони
|
(03436) 2 22 33 |
|
Електронна адреса
|
cnap@yampil-miskrada.gov.ua |
|
Адреса веб-сторінки в мережі Інтернет
|
|
|
Графік роботи Центру
|
Понеділок-п’ятниця з 9 до 18 год без перерви на обід |
|
Кількість віддалених робочих місць з адресами
|
|
|
Наявність мобільної валізи / кейсу |
ні |
|
Наявність мобільного ЦНАП (автомобіля) |
ні |
2. Відомості про приміщення Центру
1. |
Загальна площа Центру, м2
|
166 |
2. |
Площа секторів очікування та обслуговування у Центрі, м2
|
Сектор очікування - 26 кв.м Сектор обслуговування - 118 кв.м |
3. |
Загальна кількість одиниць персоналу (штатна). З них:
|
32
1
25 ( з них 18 – відділенні робочі місця в старостинських округах) 4 1 1 |
4. |
Інші працівники, які розміщені в Центрі (за наявності)
|
- |
5. |
Наявність власної системи електронного документообігу та/або комплексної системи автоматизації
|
- |
6. |
Наявність у Центрі електронних сервісів
|
- |
7. |
Надання у приміщенні Центрі супутніх послуг (куточок самообслуговування, дитяча кімната, вільний Wi-Fi, тощо)
|
Куточок самообслуговування |
8. |
Наявність паркінгу біля приміщення з достатньою кількістю місць для паркування ТЗ
|
так |
9. |
Облаштування пандусами входу до приміщення
|
так |
3. Відомості щодо облаштування Центру з використання інформаційних технологій
1. |
Наявність інформаційних стендів зі зразками заповнення заяв та необхідних для отримання адміністративних послуг документів
|
так |
2. |
Наявність інформаційних боксів (терміналів), їх кількість
|
ні |
3. |
Наявність електронної системи управління чергою
|
ні |
4. |
Наявність вільного доступу до мережі Інтернет для суб'єктів звернень
|
ні |
5. |
Кількість облаштованих робочих місць (з урахуванням віддалених робочих місць)
|
32 |
4. Адміністративні послуги, які надаються через Центр
Загальна кількість адміністративних послуг, які надаються через Центр. З них: |
253 |
|
1) |
адміністративні послуги, що надаються обласною державною адміністрацією
|
|
2) |
адміністративні послуги, що надаються районною державною адміністрацією
|
|
3) |
адміністративні послуги, що надаються територіальними органами центральних органів виконавчої влади
|
|
4) |
адміністративні послуги, що надаються органами місцевого самоврядування
|
253 |
5. Відповідальні особи за організацію діяльності Центру
Прізвище, ім'я, по батькові, посада, контактні телефони/факси, адреси електронних скриньок осіб, які відповідальні за роботу Центру:
|
|
|
1. |
Керівник Центру
Заступник начальника - |
Підгурська Людмила Володимирівна,cnap@yampil-miskrada.gov.ua
Старенко Віра Іванівна
|
2. |
Адміністратори
|
тел/факс(04336)22233, |