ЯМПІЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА
Вінницька область, Могилів-Подільський район

Звернення громадян

 

 ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН – це основна форма реалізації громадянами свого конституційно закріпленого права на участь в управлінні державними і громадськими справами, можливості впливу на поліпшення роботи органів державної влади і місцевого самоврядування, установ, організацій незалежно від форм власностізабезпечення своїх прав та законних інтересів.                     

        Відповідно до ст.3 Закону України „Про звернення громадян” під зверненнями слід розуміти викладені в письмовій або усній формі:

  • Пропозиції (зауваження) - звернення громадян, де висловлюються поради, рекомендації щодо діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування, депутатів усіх рівнів, посадових осіб, а також висловлюються думки щодо врегулювання суспільних відносин та умов життя громадян, удосконалення правової основи державного і громадського життя, соціально-культурної та інших сфер діяльності держави і суспільства.
  • Заяви (клопотання) - звернення громадян з проханням про сприяння реалізації закріплених Конституцією і чинним законодавством їх прав та інтересів або повідомлення про порушення чинного законодавства чи недоліки в діяльності підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, народних депутатів України, депутатів місцевих рад, посадових осіб, а також висловлення думки щодо поліпшення їх діяльності.

                   Клопотання  - письмове звернення з проханням про визнання за особою відповідного статусу, прав чи свобод тощо.

  • Скарги - звернення з вимогою про поновлення прав і захист законних інтересів громадян, порушених діями (бездіяльністю), рішеннями державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, об'єднань громадян, посадових осіб.

ЗВЕРНЕННЯ МОЖЕ БУТИ:

  •      Індивідуальним  (подано окремою особою);
  •      Колективним      (подано групою осіб);
  • Усним  (викладеним громадянином на особистому  прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку через визначені контактні центри та записаним (зареєстрованим) посадовою особою;
  • Письмовим (надісланим поштою або переданим громадянином до міської  ради особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства, а також надісланим з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

ВИМОГИ:

  • У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання.
  • Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.
  • Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження.
  • Якщо порушені у зверненні питання не входять до повноважень відповідних суб'єктів, воно у строк не більше п'яти днів пересилається за належністю відповідному органу чи посадовій особі, про що повідомляється заявнику.
    • Звернення, оформлені належним чином і подані у встановленому порядку, підлягають обов'язковому прийняттю та розгляду.

 НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ:

  • Анонімні звернення (без зазначення місця проживання, не підписані автором (авторами),а також такі, з яких неможливо встановити авторство).
  • Повторні звернення (одним і тим самим органом від одного і того самого громадянина з одного і того самого питання, якщо перше вирішено по суті).

ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ:

     -    відмова в прийнятті та розгляді звернення з посиланням на політичні погляди, партійну належність, стать, вік, віросповідання, національність громадянина, незнання мови звернення;

     -    направляти   скарги  громадян   до   розгляду   тим  органам  або посадовим особам, дії чи рішення яких оскаржуються;

     - розголошувати відомості, що містяться у зверненнях.

Звернення розглядаються і вирішуються у строк не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх одержання.

Якщо в місячний строк вирішити порушені у зверненні питання неможливо, то він може бути подовжений, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний строк вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.

Громадянин,  який   звернувся  із  зверненням  до  міської  ради  має  право:

  • особисто викладати аргументи та брати участь у перевірці поданої скарги чи заяви;
  •  знайомитися з матеріалами перевірки;
  •  подавати додаткові матеріали;
  •  бути присутнім при розгляді заяви чи скарги;
  • користуватися послугами адвоката або представника трудового колективу, організації, яка здійснює правозахисну функцію, оформивши це уповноваження у встановленому законом порядку;
  •  одержати письмову відповідь про результати розгляду заяви чи скарги.
  • в разі незгоди з прийнятим за скаргою рішенням громадянин може звернутися до вищого органу або безпосередньо до суду.

Зі зверненнями до Ямпільської міської ради громадяни можуть звернутися:

  • письмово за адресою: вул. Свободи, буд.132, м. Ямпіль Могилів-Подільського району,  24500, Ямпільська міська;
  • електронною поштою: mr@yampil-miskrada.gov.ua
  • шляхом заповнення електронної форми, яка розміщена на офіційному веб-сайті міської ради;
  • усно: за телефоном/факсом ( 04336) 2-11-71;
  • на особистих прийомах громадян керівництвом в адмінприміщенні Ямпільської міської ради відповідно до графіків, розміщених на офіційному веб-сайті міської ради.

Прийом звернень громадян у старостинських округах  проводиться  старостами в адмінприміщеннях відповідних округів.

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь