ЯМПІЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА
Вінницька область, Могилів-Подільський район

Повідомлення про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

Дата: 18.02.2025 14:36
Кількість переглядів: 99

Фото без опису

Додаток 2

до Порядку передачі документації для надання висновку з оцінки впливу на довкілля та фінансування оцінки впливу на довкілля

                        Дата:                         

(дата офіційного опублікування в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (автоматично генерується програмними засобами ведення Єдиного реєстру з оцінки впливу на довкілля не зазначається суб’єктом господарювання)

 

 Реєстраційний номер 11237

(реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності (автоматично генерується програмними засобами ведення Єдиного реєстру з оцінки впливу на довкілля, для паперової версії зазначається суб’єктом господарювання)

 

 

 

 

ПОВІДОМЛЕННЯ

про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАПНЯКОВИЙ ПАПІР УКРАЇНИ" 44898736

(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті)

інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.

  1. Інформація про суб’єкта господарювання.

Україна, 24500, Вінницька обл., Могилів-Подільський р-н, місто Ямпіль, вул.Автотранспортна, будинок 10-А 380674309432

(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса),

контактний номер телефону)

 

  1. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.

 

Планована діяльність, її характеристика.

 

Планованою діяльністю передбачається будівництво промислових будівель і споруд переробного підприємства для виробництва паперу. Будівництво плановано здійснювати на земельній ділянці з кадастровим номером 0525685500:04:003:0355, яка входить до складу земель Ямпільської міської територіальної громади Могилів Подільського району Вінницької області. За ініціативою Ямпільської міської ради, на зазначеній земельній ділянці створений індустріальний (промисловий) парк «ДНІСТЕР», який включений до Реєстру індустріальних парків України, відповідно до Розпорядження Кабінету Міністрів України від 29.04.2024 р. №279-р Відповідно до затвердженої Концепції індустріального парку «ДНІСТЕР», право на будівництво на його території має тільки учасник індустріального парку. ТОВ «ВАПНЯКОВИЙ ПАПІР УКРАЇНИ» шляхом підписання договору про господарську діяльність на території парку та договору суборенди частини території індустріального парку, отримав офіційний статус учасника

 

індустріального парку «ДНІСТЕР». Для планованої діяльності буде використовуватися земельна ділянка площею 3,1576 га. яка має обліковий номер на яку поширюється дія договору суборенди 0525685500:04:003:0355:0000:00000002 з правом забудови.

Технічна альтернатива 1.

В основу технологічного плану переробного підприємства покладено сучасну ресурсо- ефективну та екологічну технологію виробництва паперу з використанням мінеральної сировини (вапняк місцевих родовищ). Технологія виробництва є інноваційною, без використання целюлози (продукт переробки деревини листяних та хвойних порід дерев) та макулатури (вторинна сировина), плановане виробництво не потребує значних обсягів води, та має значно менший вплив на оточуюче навколишнє середовище ніж традиційна технологія виробництва паперу з використанням целюлози і макулатури. Розробником технології і виробником повного комплекту технологічного обладнання є компанія NANJING (Китай). Технологія адаптована до умов використання мінеральної сировини «Вапнякове борошно», вироблене по ДСТУ 9246-1:2023 з вапняку  місцевих  родовищ,  профільним  підприємством  видобувної  промисловості  АТ

«ГІПСОВИК» (Камінець-Подільський). Проектна потужність комплекту технологічного обладнання яке буде використовуватись для планованої діяльності, розрахована на виробництво 27 тисяч тон паперу на рік. В технічному плані на визначеній земельній ділянці парку передбачається будівництво 2-х окремих будівель різних по функціональному призначенню: - функціональна зона №1 - будівля цеху підготовки сировинних компонентів, з розмірами на плані 84*24 м., загальна площа будівлі складає 2016 м2; -функціональна зона №2 - будівля цеху виробництва паперу, з розмірами на плану 168*84 м. загальна площа будівлі складає 12096 м2, конструкція будівлі передбачає вбудовані приміщення адміністративно-побутового призначення, з розташуванням в 2-х поверхах, з розмірами в плані 168*6 м., загальна площа приміщень 2016 м2. Інженерно-ресурсне забезпечення планованої діяльності (постачання електричної і теплової енергії, питної води), в необхідних обсягах, здійснюється від об’єктів облаштування території індустріального парку. Забезпечення здійснюється в вигляді адресних послуг від керуючої компанії індустріального парку Приватного підприємства «ПРОЕКТ-МЕНЕДЖМЕНТ БІЗНЕС КОНСАЛТИНГ». Також до складу адресних послуг від керуючої компанії входять послуги по поводженню з побутовими відходами та послуги по водовідведенню (приймання стоків побутової каналізації та зливової (дощова) каналізації).

Технічна альтернатива 2.

В якості технічної альтернативи 2 розглядалася планована діяльність з виробництва паперу за традиційною технологією, яка передбачає виготовлення водної пульпи з додаванням целюлози та/або макулатури. Виробництво за традиційною технологією може здійснювати суттєве навантаження на навколишнє природне середовище. Виробництво пульпи потребує обов’язкової варки в котлах з гідро-розбивачами при температурі 160-180оС під тиском 0,7-1,2 МПа, конденсати варильного мають різкий неприємний запах і містять в своєму складі лужний лігнін, розчинені органічні речовини вуглеводного походження, сульфати, сульфіди карбонати та хлорід натрію. Очікуються значні обсяги промислових стоків від основних технологічних процесів подрібнення, пульпування, оздоблення і відбілювання рідкої паперової маси. Витрати води складають 20 м3 на 1 т. виробленого паперу, утворюються значні обсяги виробничих стічних вод, що містять забруднюючі речовини промивних розчинів. Технічна альтернатива 2 потребує встановлення потужного газоочисного обладнання і спеціалізованих очисних споруд потужністю по очищенню промислових стоків не менше ніж 1500 м3 на добу. Дана технологія потребує також значної кількості електроенергії, для виробництва 1 т паперу потрібно біля 102 кВт (в порівнянні з Технічною альтернативою 1 збільшення на +92,4 %). На вимогу ініціатора створення індустріального парку, особлива увага мала приділятися екологічним засадам пропонованих інвестиційних проектів, що унеможливлює розміщення на території індустріального парку переробних підприємств, виробництв і технологій, які не відповідають законодавчо встановленим

 

екологічним та санітарно-епідеміологічним вимогам та здійснюють негативний вплив на довкілля. Тому технічна альтернатива 2 була відхилена на етапі обговорення Концепції індустріального парку «ДНІСТЕР». За основу планованої діяльності ТОВ «ВАПНЯКОВИЙ ПАПІР УКРАЇНИ» прийнято технологічну альтернативу 1, як єдиний економічно доцільний та екологічно обґрунтований варіант.

  1. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.

 

 

 

Вінницька обл. Могилів-Подільський р-н Придністрянське урочище «Дністер», земельна ділянка з кадастровим номером 0525685500:04:003:0355 (за межами населеного пункту с.

Придністрянське), частина території індустріального парку «ДНІСТЕР»

 

    1. Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності.

 

Ямпільська територіальна громада

 

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1.

 

Вінницька обл. Могилів-Подільський р-н Придністрянське урочище «Дністер», земельна ділянка з кадастровим номером 0525685500:04:003:0355 (за межами населеного пункту с. Придністрянське), частина території індустріального парку «ДНІСТЕР».

Планована діяльність передбачається на окремій земельній ділянці площею 3,1576 га, яка є частиною території індустріального парку «ДНІСТЕР» і розташована за межами населеного пункту с. Придністрянське Ямпільської міської територіальної громади Могилів-Подільського району Вінницької області. Територія має вигідне територіальне розташування, відносно існуючої автотранспортної мережі (автошлях Т0215 територіального значення та міжнародний автошлях Р-08, за яким можливе транскордонне сполучення з сусідніми країнами (Молдова, Румунія) в географічному відношенні земельна ділянка обмежена: - з півдня та південного сходу - землями дорожнього транспорту комунальної власності, (код за КВЗУ 009.02 «дороги загального користування») - з півночі, заходу та сходу - землі приватної власності, сільськогосподарські угіддя (рілля) (код за КВЗУ - 001.00) Цільове призначення земельної ділянки за КВЦПЗ - 11.02

«Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості», код за КВЗУ- 011.00 «Землі під будівлями та спорудами промислових підприємств» категорія земель «Землі промисловості, транспорту, зв’язку, енергетики, оборони та іншого призначення». Власність - комунальна.

Зазначена земельна ділянка площею 3,1576 га. яка має обліковий номер на яку поширюється дія договору суборенди 0525685500:04:003:0355:0000:00000002 передана в суборенду з правом забудови (суперфіцій) ТОВ «ВАПНЯКОВИЙ ПАПІР УКРАЇНИ» керуючою компанією ПП

«ПРОЕКТ-МЕНЕДЖМЕНТ БІЗНЕС КОНСАЛТИНГ» на підставі договору №НСГ-035/1 від 01.11. 2024 року (індексний номер 75984803 від 08.11.2024 р.), для розміщення комплекса будівель переробного підприємства, з метою створення сучасних (спеціалізованих) виробничих потужностей та ведення господарської діяльності з виробництва паперу. Зазначена земельна ділянка в складі території індустріального парку «ДНІСТЕР», в цілому відповідає містобудівним вимогам, забезпечує дотримання санітарних, пожежних, екологічних вимог. Планування забудови ділянки передбачається з урахуванням санітарно-захисної зони існуючого цвинтара, охоронних зон повітряних ЛЕП 10 кВ. Обмеження у використанні зазначеної земельної ділянки, а саме червоні лінії, прибережно-захисні смуги водних об’єктів, виробничі санітарно-захисні зони інших підприємств, зони особливого режиму забудови, відсутні. Загалом територія індустріального парку не відноситься до об’єктів ПЗФ, Екологічної та Смарагдової мережі.

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2.

 

Вінницька обл. Могилів-Подільський р-н .

 

В якості територіальної альтернативи 2 розглядається земельна ділянка площею 14,6000 га (кадастровий номер 0525610100:03:001:0042) з розташуванням на території Ямпільської міської ради. Недоліком територіальної альтернатив 2 є значна площа для розміщення планованих виробничих потужностей переробного підприємства (виробництво паперу і виробів з паперу), рельєф ділянки занадто складний для будівництва, відсутність автодороги, значні витрати на будівництво інженерних мереж (точка приєднання до існуючих електричних мереж 6,0 км.) з обов'язковим будівництвом потужної трансформаторної підстанції (4,5 МВт).

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 3. Вінницька обл. Могилів-Подільський р-н .

В якості територіальної альтернативи 3 розглядалється земельна ділянка площею 5,2101 га (кадастровий номер 0525610100:01:008:0044) з розташованням на території Ямпільської міської територіальної громади. Недоліком територіальной альтернативи 3 є незручне територіальне розміщення, по відношенню до існуючої автотранспортної мережі розташованої на території громади (відстань 4,2 км.), значні витрати на облаштування (розташування електричних мереж з точкою приєднання на відстані 5,2 км.). На противагу наведеним альтернативам, земельна ділянка територіальної альтернативи 1 визначена, яка така що повністю відповідає вимогам визначеним ст.8 Закону України «Про індустріальні парки» та має стратегічно вигідне розташування по відношенні до існуючих автотранспортних і інженерних мереж, що в свою чергу, знижує інвестиційні витрати на створення проектних потужностей та операційні витрати на логістику та постачання

  1. Соціально-економічний вплив планованої діяльності.

 

Планована діяльність Товариства з обмеженою відповідальністю «ВАПНЯКОВИЙ ПАПІР УКРАЇНИ» визначається затвердженою Концепцією індустріального парку. В основу планованої діяльності покладено створення промислового об'єкту і здійснення господарської діяльності з виробництва паперу та картону, призначених для їх подальшого промислового перероблення (КВЕД 2010 Секція С, розділ 17.12). Використання сучасної ресурсно і енергозберігаючої технології, є запорукою вирішення одразу декількох соціально-економічних та екологічних проблем. Для нормативної експлуатації виробничих потужностей з виробництва паперу, буде сформований виробничий персонал в кількості 250 осіб (в тому числі 100 робочих місць для жінок), який в обов’язковому порядку пройде професійне навчання та навчання з питань пожежної безпеки і охорони праці. Реалізація планованої діяльності ТОВ «ВАПНЯКОВИЙ ПАПІР УКРАЇНИ» дозволить створити необхідні і гідні умови праці для виробничого персоналу підприємства, що в свою чергу, забезпечить надходження податків до місцевого бюджету та сприятиме економічному розвитку Ямпільської міської територіальної громади. В соціальному плані, реалізація планової діяльності має позитивне значення, забезпечується зайнятість місцевого населення територіальної громади, покращуються умови праці і рівень матеріального забезпечення мешканців населених пунктів Ямпільської міської територіальної громади, створюються додаткові джерела грошових надходжень до бюджету громади.

  1. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо).

Планована діяльність ТОВ «ВАПНЯКОВИЙ ПАПІР УКРАЇНИ» (планована виробнича програма) включає: - виробництво паперу і картону щільністю від 80 гр./м2 (писчий папір) до 250 гр./м2 (пакувальний картон) в обсязі 27 тисяч тон на рік, в листах та ролах; - виробництво господарчих товарів з паперу щільністю до 120 гр./м2, в тому числі пакувальні пакети,

 

господарчі сумки та пакети і мішки для пакування сипучих будівельних матеріалів (переробка до 40% виробленого паперу); - виробництво листового 3-х шарового гофрокартону з паперу щільністю до 150 гр./м2, для коробів і ящиків (коробчата тара) для пакування продовольчої і промислової групи товарів (переробка до 40% виробленого паперу); - виробництво паперового одноразового посуду - стакани, тарілки, розноси, бокси і інше (переробка 20% виробленого паперу). Планована діяльність включає технологічні процеси переробки всього обсягу паперових відходів які утворюються на виробничих ділянках підприємства або на переробних підприємствах спеціалізованого кластеру, діяльність яких пов’язана з виробництвом паперової упаковки і господарчих товарів з паперу. Планована діяльність має техніко-економічні показники річних витрат ресурсів: - споживання електричної енергії (загальні витрати) - 1722,00 тис. кВт/год. - споживання теплової енергії (виключно на побутові потреби) - 1626,9 Гкал - споживання питної води (виключно на санітарні і побутові потреби) - 20,16 тис. м3 - споживання природного газу - відсутнє. Загальна виробнича потужність переробних підприємств спеціалізованого кластеру – учасників індустріального парку, визначена по потужності виробництва паперу і картону базовим підприємством кластеру, і складає - 27 000 тон на рік. Загальна площа забудови виробничого комплексу ТОВ «ВАПНЯКОВИЙ ПАПІР УКРАЇНИ» в межах визначеної земельної ділянки площею 3,1576 га. складає 1,5523 га (щільність забудови 49,2 % відповідно до вимог ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування та забудова територій»).

  1. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1.

Екологічні та інші обмеження планованої діяльності для ТОВ «ВАПНЯКОВИЙ ПАПІР УКРАЇНИ» встановлюються відповідно до вимог чинного законодавства України (Земельний кодекс України, Водний кодекс України, Законів України «Про охорону земель», «Про охорону навколишнього природного середовища», «Про охорону атмосферного повітря», «Про управління відходами», Наказ Міністерства охорони навколишнього природного середовища України 309 від 27.06.2006 «Про затвердження нормативів граничнодопустимих викидів забруднюючих речовин із стаціонарних джерел». Атмосферне повітря: дотримання норм екологічної безпеки з урахуванням фонових концентрацій забруднюючих речовин в атмосферному повітрі та особливостей кліматичних умов; дотримання ГДК забруднюючих речовин в атмосферному повітрі; впровадження спеціальних заходів щодо охорони атмосферного повітря на випадок виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру і вжиття заходів для ліквідації причин, наслідків забруднення атмосферного повітря; забезпечення зберігання та своєчасне вивезення відходів, згідно Закону України «Про управління відходами». Земельні ресурси: максимальне збереження ґрунтового покриву на основі обраного оптимального варіанту планування виробничого майданчику; захист грунтів від забруднення; зняття, складування, зберігання поверхневого шару ґрунту та нанесення його на ділянку, з якої він був знятий (рекультивація), або на іншу земельну ділянку з урахуванням робочого проекту землеустрою; використання земельної ділянки відповідно до її цільового призначення. Водні ресурси: використовувати воду відповідно визначених лімітів; дотримуватись зобов'язань щодо використання і охорони вод та відтворення водних ресурсів згідно з законодавством; дотримання поясів зони санітарної охорони існуючої артезіанської свердловини. Природні ресурси: максимальне збереження природних ресурсів; раціональне використання і відтворення природних ресурсів; максимальне збереження існуючих зелених насаджень та у разі необхідності знесення їх за відповідним рішенням виконавчого органу Ямпільської міської ради (орган місцевого самоврядування). Санітарно-гігієнічні обмеження: дотримання вимог Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів (ДСП 173-96); дотримання допустимих рівнів шуму згідно з вимогами ДБН В.1.1-31:2013 «Захист територій, будинків і споруд від шуму» та ДСН 3.3.6.037-99 «Державні санітарні норми виробничого шуму, ультразвуку та інфразвуку»; вживання необхідних заходів для запобігання та недопущення

 

перевищення встановлених санітарними нормами рівнів впливу фізичних та біологічних факторів на середовище життєдіяльності людини; забезпечення санітарно-гігієнічних потреб працюючого персоналу підприємства. Планувальні обмеження: дотримання червоних ліній, дотримання режиму санітарно-захисної зони діючого кладовища та охоронних зон існуючих та проектованих інженерних комунікацій (повітряні і кабельні лінії електричних мереж 10 кВ), дотримання поясів зони санітарної охорони існуючої артезіанської свердловини в складі станції водо підготовки і наземних резервуарів для накопичення та зберігання питної води. Інші обмеження: дотримання Правил пожежної та техногенної безпеки, дотримання Технічних умов приєднання до існуючих інженерних мереж, дотримання вимог технологічних регламентів та умов щодо безпечної експлуатації технологічного обладнання і планованої діяльності. Транскордонний вплив планованої діяльності відсутній.

щодо технічної альтернативи 2.

 

Екологічні обмеження аналогічно технічній альтернативі № 1. Додаткові екологічні обмеження пов’язані з значним обсягом споживання питної води та наявністю промислових стоків, очищення яких потребує створення додаткових виробничих потужностей по очищенню та знезараженню рідких виробничих стоків потужністю не менш як 1500 м3 на добу. Також екологічні обмеження щодо технічної альтернативи 2 включають обов’язкове будівництво станції очищення промислових викидів в атмосферне повітря, з метою приведення у відповідність чинному екологічному законодавству, параметрів викидів зі стаціонарних (організованих) джерел. Можливий додатковий (негативний) вплив на атмосферне повітря, водні та земельні ресурси від локальних очисних споруд збільшеної потужності. Екологічні обмеження щодо Технічної альтернативи 2 стосуються також і системи поводження з твердими виробничими відходами (відходи сортування і очищення макулатури), обсяг яких може складати до 10% загального об’єму переробки, що в кількісному вигляді складе до 3,0 тис. тон на рік.

щодо територіальної альтернативи 1.

 

При плануванні виробничої території обов’язковим є дотримання розмірів санітарно-захисних зон відповідно ДСП 173-96, а також для існуючої артезіанської свердловини з станцією водо підготовки, локальних очисних споруд для побутових і зливових стоків; санітарно захисних розривів для стоянок автотранспорту; дотримання вимог до планування виробничих територій відповідно до ДБН Б.2.2-12:2019.

щодо територіальної альтернативи 2.

 

Аналогічно територіальної альтернативи 1, додатковим екологічними обмеженням може бути потреба в виконанні планованої діяльності на території яка значно перевищує потребу для створення і експлуатації будівель і споруд виробничого комплексу паперового виробництва, з урахуванням необхідної інженерно-транспортної інфраструктури (об'єкти облаштування);

щодо територіальної альтернативи 3.

 

Аналогічно територіальної альтернативи 1, додатковим обмеженням може бути, необхідність виконання значного обсягу робіт для влаштування автодоріг з твердим покриттям, від зазначеної земельної ділянки до існуючих доріг автотранспортної мережі розташованих на території громади та значні витрати на влаштування електричних мереж потужністю 10 кВ. А також додаткові обсяги робіт по будівництву окремих об’єктів облаштування території 3 (об’єкти водопостачання і водовідведення, об’єкти і мережи системи електропостачання).

  1. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:

 

щодо технічної альтернативи 1.

 

Інженерна підготовка території зазначеної земельної ділянки в попередні періоди не виконувалась. Рельєф ділянки - природний, без ознак інженерної підготовки та інженерного захисту від підтоплень. Заходи з інженерної підготовки території здійснюються з метою підготовлення території для будівництва будівель цеху №1 та №2 які входять до складу виробничого комплексу підприємства. Інженерна підготовка території виконується з метою покращення санітарно-гігієнічних умов функціонування будівель і включає вертикальне планування для відводу поверхневих (дощові та талі) вод в систему зливової каналізації керуючої компанії (інженерний захист території від підтоплення). Організація рельєфу ділянки виконується з урахуванням існуючих природних умов, будівельних та технічних вимог, умов стоку поверхневих вод, розташування транспортних шляхів, інженерних мереж та комунікацій, типів твердого покриття доріг і проїздів. Відведення поверхневого стоку з площі водозбору (покрівля, відмостка фундаментів будівель, територія, яка має тверде замощення), передбачається по закритим водовідвідним лоткам проїжджої частини з подальшим відводом в мережу зливової каналізації яка належить керуючій компанії і включає окрему локальну очисну споруду (модель АКВАНТИС BioBox Np), для очищення прийнятого стоку від завислих речовин та залишків нафтопродуктів. Рельєф території зазначеної земельної ділянки спокійний, із відмітками від 172.75 до 174.83 м., загальний ухил рельєфу у північно-східному напрямку, перепад рельєфу складає 2.08 м. Укріплення укосів передбачено за рахунок озеленення цієї території районованими видами декоративних дерев і чагарників, а також травами, стійкими до витоптування, що забезпечить захист ґрунтів від вивітрювання і вимивання поверхневими водами. Зсувонебезпечні, обвальні, селеві, суфозійні та інші небезпечні геологічні умови на території планованої діяльності відсутні.

щодо технічної альтернативи 2.

 

Аналогічно технічній альтернативі 1, додатковий обсяг робіт з еколого - інженерної підготовки і захисту території по технічній альтернативі 2 можливий, в випадку облаштування об’єктної станції підготовки питної води з артезіанською свердловиною. Враховуючи об'єктивну оцінку водоносних горизонтів в плануємому місті розташування виробничих потужностей за технічною альтернативою 2 задовольнити потребу стає можливим тільки при наявності кількох свердловин (розрахунково потрібно створювати свердловинне поле в складі не менш як 5 свердловин). Розташування локальних очисних споруд для приймання і очищення промислових стоків потужністю не менше ніж 1500 м3 на добу з муловими майданчиками та дренажними полями, значно збільшує навантаження на земельні і водні ресурси, та потребує виконання додаткових робіт з інженерної підготовки і захисту території зазначеної земельної ділянки від підтоплень.

щодо територіальної альтернативи 1.

 

Територія планованої діяльності не перебувала в промисловій експлуатації і не має розвинутої мережі інженерних комунікацій. Приєднання до мереж водопостачання, водовідведення (каналізування) планується від мереж і об’єктів облаштування керуючої компанії індустріального парку «ДНІСТЕР». Електропостачання планується окремими підземними кабельними лініями 0,4 кВ, від розташованих на суміжній ділянці КТП №1 та КТП №2 потужністю по 2,0 МВт кожна. Відповідальність за постачання електричної енергії покладається на керуючу компанію на умовах визначених Технічними умовами АТ «ВІННИЦЯОБЛЕНЕРГО». Теплозабезпечення (опалення та тепловодопостачання) планується забезпечити за рахунок приєднання до локальної (модульної) котельні з 2 водогрійними котлами на твердому біопаливі (енергетичні гранули (пеллети) з рослинної біомаси), потужністю 500 кВт кожний, яка належить керуючій компанії на умовах договору про надання послуг з постачання теплової енергії. Інженерна підготовка території передбачає: підведення зовнішніх мереж каналізації та водопостачання, підведення кабельних ліній електропостачання від існуючої підстанції;

 

підведення підземної теплотраси, планування внутрішніх доріг та шляхів. Влаштування під’їзних шляхів не планується, автотранспортне сполучення до ділянки, існуюче, з можливістю використання дорожнього відводу від автошляху Т0215 територіального значення «Ямпіль- Велика Косниця», до с. Придністрянське (територія Ямпільської міської територіальної громади).

щодо територіальної альтернативи 2.

 

Аналогічно територіальній альтернативі 1, з обсягом додаткових робіт по еколого - інженерній підготовці і захисту території під час будівництва об’єктів повноцінного облаштування території альтернативи 2 (будівництво об’єктів і мереж транспортно-інженерного забезпечення), на ділянці більшої площі, збільшення обсягів робіт і витрат на прокладання зовнішніх мереж електропостачання.

щодо територіальної альтернативи 3.

 

Аналогічно технічній альтернативі 1, з обсягом додаткових робіт по еколого - інженерній підготовці і захисту території під час будівництва об’єктів повноцінного облаштування території альтернативи 3 (будівництво об’єктів і мереж транспортно-інженерного забезпечення), збільшення обсягів робіт і витрат на прокладання зовнішніх мереж електропостачання.

  1. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:

щодо технічної альтернативи 1.

Клімат і мікро клімат: вплив екологічно допустимий, не відбудеться негативних (шкідливих) впливів, а також пов'язаних з ними несприятливих змін в навколишньому природному середовищі. Вплив планованої діяльності на навколишнє природне середовище виявляється у викидах в атмосферне повітря забруднюючих речовин є незначним та не може визвати зміни кліматичних умов. Повітряне середовище: викиди забруднюючих речовин (тверді суспендовані частинки, пил) очікуються від технологічного процесу підготовки мінеральної сировини (додатковий помол мінеральної сировини «Вапнякове борошно») в замкнутому об'ємі цеху №1. Додаткові викиди від сушарок мінеральної сировини які обладнані повітряними теплогенераторами з пальниками на твердому біопаливі (пеллета з рослинної біомаси). Короткостроковий вплив можливий на етапі здійснення будівельних робіт: пересипки ґрунтових мас, роботи будівельної техніки, влаштування нового дорожнього покриття, монтажних робіт. Водне середовище: вплив: вплив не очікується Безпосереднього впливу на водні об’єкти немає. Використання води в технологічному процесі та скид стічних вод у водні об’єкти не передбачається. Господарсько-побутові стічні води від санітарно-побутових приладів відводяться в приймальну мережу керуючої компанії і надходять на локальні очисні споруди BIOTAL BT-60, зливові (дощові та талі) стічні води відводяться в приймальну мережу керуючої компанії і надходять на локальні очисні споруди (модель АКВАНТИС BioBox Np) згідно умов прямих договорів на послуги з водо забезпечення і водовідведення між ТОВ «ВАПНЯКОВИЙ ПАПІР УКРАЇНИ» (підприємство – учасник індустріального парку) та ПП «ПРОЕКТ-МЕНЕДЖМЕНТ БІЗНЕС КОНСАЛТИНГ» (керуюча компанія індустріального парку «ДНІСТЕР»). Ґрунти та геологічне середовище: можливий незначний вплив при плануванні виробничого майданчика. Вплив при впроваджені планованої діяльності не спричиняє змін які чинять шкідливі впливи на ґрунтовий шар, виключає можливість забруднення ґрунтів при дотриманні усіх проектних рішень, зокрема: відсутність необхідності зняття і переносу значних обсягів верхнього потенційно-родючого шару ґрунту, улаштування твердого покриття (асфальто-бетонне, гравійно- щебеневе покриття та покриття бруківкою) та впровадження заходів по поводженню з побутовими відходами. Шум: Акустичний шум від впровадження планованої діяльності (цілодобово) нормативно допустимий, рівень шуму не перевищує 45 дБА. Можливі джерела шуму: вентиляційне обладнання цеху №1 та №2, виробниче обладнання для додаткового помелу мінеральної сировини, вентиляційне обладнання теплогенераторів в цеху №2. Короткочасне

 

шумове навантаження можливе від будівельної техніки і механізмів під час виконання будівельних робіт. Рослинний і тваринний світ та об’єкти природно-заповідного фонду - вплив не очікується. Об’єкти природного заповідного фонду, в тому числі перспективні для заповідання, рекреаційні зони в районі розміщення планованої діяльності відсутні. Шляхи міграції птахів та тварин, популяції та місця росту зникаючих та рідких видів рослин не виявлені. Рослинність на проектній ділянці представлена одинокими дикоростучими кущами, цінні зелені насадження та елементи благоустрою на території впровадження планованої діяльності (частина територія індустріального парку «ДНІСТЕР») - відсутні. Навколишнє техногенне середовище: вплив не очікується, за умов комплексного дотримання затверджених виробничих регламентів, правил безпечної експлуатації технологічного обладнання, дотримання норм щодо охорони праці та пожежної безпеки. Відходи: в процесі функціонування промислового об’єкту в складі 2-х цехів передбачена переробка всього обсягу промислових відходів за принципом «сировинного замкнутого обороту», виробничі відходи які потребують накопичення та вивезення на поховання оброблення відсутні. Можливим є утворення змішаних побутових відходів та відходів упаковки сировинних компонентів які передаються в поводження керуючої компанії відповідно до умов прямого договору на послуги з поводження твердих побутових відходів. Передбачається влаштування обладнаних майданчиків для встановлення контейнерів ємністю 0,8 м3, для роздільного збирання твердих побутових відходів. На етапі будівництва очікується утворення будівельних відходів, поводження з якими буде визначене під час розробки проектної документації. Вплив на довкілля, здоров’я і умови проживання населення не очікується. Прогнозований вплив знаходитиметься в межах доступних нормативних значень. Передбаченні проектні та технологічні рішення, методи керування та застосовані заходи забезпечують дотримання норм діючого природоохоронного та санітарного законодавства. Проведення додаткових заходів щодо запобігання або зменшення фізичних видів дії на довкілля недоцільно. Значних викидів забруднюючих речовин, що можуть призвести до погіршення здоров’я та умов проживання місцевого населення не передбачено.

щодо технічної альтернативи 2.

При впровадженні технічної альтернативи 2 вплив на рослинний та тваринний світ, грунти, навколишнє техногенне та соціальне середовище, аналогічний технічній альтернативі 1. Додатковий можливий вплив технічної альтернативи 2 очікується на: Повітряне середовище: від організованих джерел викидів в атмосферне повітря, а саме від вентиляційного обладнання варочних котлів для приготування пульпи, від вентиляційне обладнання системи очищення повітря виробничих зон варочного та сушильного цеху, від парових котлів модульної котельні з пальниками на твердому біопаливі (пеллета з рослинної біомаси), від промислових відходів (осаду) з варочних котлів та осаду з очисних споруд. Водне середовище: джерела впливу аналогічні технічній альтернативі 1. Додатковий плив можливий в результаті збільшеного обсягу споживання питної води (до 1500 м3 на добу) і як слідство збільшеного обсягу рідких промислових стоків, забруднення промислових стоків пов’язане з використанням хімічних розчинів для підготовки сировинної пульпи (осад з розчиненими органічними речовинами вуглеводневого походження, сульфати, сульфіди карбонати та хлорід натрію). Відходи: джерела впливу аналогічні технічній альтернативі 1, додатковий вплив на довкілля за рахунок значних обсягів промислових відходів (відходи сортування і очищення макулатури, полімерні плівки, текстиль та інше), обсяг відходів для поховання може складати до 10% загального об’єму переробки, що в кількісному вигляді складе до 3,0 тис. тон на рік. Вплив на довкілля, здоров’я і умови проживання населення: можливий негативний вплив за рахунок викиду в оточуюче середовище конденсатних газів від обладнання варильного та випарного цехів які мають різкий і неприємний запах (наявність значної концентрації органічних речовин вуглеводневого походження та ароматичні меркаптани).

щодо територіальної альтернативи 1.

 

Здійснення планованої діяльності в межах зазначеної земельної ділянки не спричинить значного негативного впливу на оточуюче середовище та здоров’я населення, з урахуванням значної віддаленості місця планованої діяльності від житлової та громадської забудови та незначного класу шкідливості (відповідно до санітарної класифікації за ДСП 173-96 додаток 4

«Хімічні підприємства та виробництва» клас IV «Виробництво паперу із готової целюлози і ганчір'я»). Нормативна санітарно-захисна зона для підприємств ІV класу становить 100 м, житлова забудова с. Придністрянське віддалена від території планованої діяльності на відстань в 576 м.

щодо територіальної альтернативи 2.

Здійснення планованої діяльності в межах визначеної земельної ділянки не спричинить значного негативного впливу на оточуюче середовище та здоров’я населення, з урахуванням значної віддаленості місця планованої діяльності від житлової та громадської забудови та незначного класу шкідливості (відповідно до санітарної класифікації за ДСП 173-96 клас IV) планованого виробництва. Вплив на грунти, рослинний та тваринний світ очікується в більших масштабах, в межах площі планування виробничого майданчика за територіальною альтернативою 2

щодо територіальної альтернативи 3.

Здійснення планованої діяльності в межах визначеної земельної ділянки не спричинить значного негативного впливу на оточуюче середовище та здоров’я населення з урахуванням значної віддаленості планованої діяльності від житлової та громадської забудови та незначного класу шкідливості (відповідно до санітарної класифікації за ДСП 173-96 клас IV) планованого виробництва. Здійснення планованої діяльності в межах ділянки визначеної територіальною альтернативою 3 створюватиме додаткове навантаження на місцеві населені пункти, оскільки для сполучення з існуючими автомобільними мережами, потребує планування під'їзних шляхів, які проходитимуть поруч з населеними пунктами. Вплив очікуватиметься при рухові вантажного автотранспорту при доставці сировини та відвантаження готової продукції.

  1. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”).

Друга категорія

 

9 Підприємства текстильної, шкіряної, деревообробної і паперової промисловості продуктивністю понад 1 тонну на добу Підприємства текстильної, шкіряної, деревообробної і паперової промисловості продуктивністю понад 1 тонну на добу: з первинної обробки (промивання, відбілювання, мерсеризація) або фарбування волокон чи текстилю; з обробки шкірсировини та хутра; з дублення шкір; з оброблення деревини (хімічне перероблення деревини, виробництво деревоволокнистих плит, деревообробне виробництво з використанням синтетичних смол, консервування деревини просоченням); з промислового виробництва і переробки паперу та картону з будь-якої сировини;"

  1. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав).

Підстав немає

 

  1. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
 

Плановий обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, у відповідності з ст.6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» від 23 травня 2017 року №2059-VIII.

  1. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості.

 

Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:

підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля; проведення громадського обговорення планованої діяльності;

аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;

надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;

врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.

У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.

Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.

Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.

На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.

У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення.

  1. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на

 

довкілля.

 

Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.

У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.

  1. Рішення про провадження планованої діяльності.

 

Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде

 

 

 

Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами

 

 

(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)

 

що видається Управлінням розвитку територій та інфраструктури Вінницької ОВА

 

 

(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)

 

Дозвіл на початок виконання будівельних робіт

 

 

(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)

 

що видається Державна інспекція архітектури та містобудування України

 

 

(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)

 

  1. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до

Управління розвитку територій та інфраструктури Вінницької обласної державної адміністрації , 21021, м. Вінниця, вул. Порика, 29, uprter@vin.gov.ua, (0432) 43-74-08, головний спеціаліст відділу ОВД та СЕО Бякіна Наталія Дмитрівна.

 

(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа)

 

 

 

 

 

 

 

 

{Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 824 від 14.09.2020}


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь