Вчителі математики Ямпільської громади навчались за проєктом «Наздоженемо: курс про подолання освітніх втрат» !!!!
Громадська спілка «Освіторія» у партнерстві з Міністерством освіти і науки України (МОН) за підтримки Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) та за кошти Глобального партнерства заради освіти (GPE) організовує та впроваджує Національну програму з навчання вчителів інструментам та методикам вимірювання та подолання освітніх втрат.
Курс підвищення кваліфікації розроблений відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019 р. № 800 «Деякі питання підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників» з урахуванням вимог Державного стандарту базової середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 вересня 2020 р. № 898 «Про деякі питання державних стандартів повної загальної середньої освіти».
Так,17 квітня 2024 року , в офлайн форматі відбулося навчання вчителів математики Ямпільської громади за проєктом «Наздоженемо: курс про подолання освітніх втрат».
На виконання листа Вінницької обласної військової адміністрації від 12.03.2024 року №3029/01.01-64/3.24 навчання було проведено сертифікованим тренером вчителів математики у Вінницькій області , асистенткою кафедри алгебри і методики навчання математики Вінницького державного педагогічного університет ім.М.Коцюбинського Тютюнник Діаною Олегівною.
Модератором зустрічі була Баланюк Алла Володимирівна , консультант ЦПРПП відділу освіти, молоді та спорту Ямпільської міської ради.
Під час зустрічі вчителі були ознайомлені з питаннями, а саме:
- освітні та навчальні втрати;
- як виявити навчальні втрати;
- визначали алгоритм щодо діагностики попередження навчальних(освітніх) втрат;
- ознайомилися з інструментами та методами для вимірювання навчальних втрат та конструюванням програми подолання цих втрат;
- оволоділи уявленням про інтегроване навчання як інструмент надолуження навчальних втрат математичної галузі;
- навчилися конструювати програми подолання навчальних (освітніх) втрат з урахуванням індивідуальних особливостей учнів;
- аналізували результати діагностичних робіт та визначали типи навчальних втрат учнів;
- з’ясували шляхи мотивації учнів як важливого чинника подолання освітніх втрат;
- вчилися методам та вправам щодо стабілізації емоційного стану учнів;
- навчалися проводити навчальну діяльність в укритті;
- розглянули підходи до надолуження освітніх втрат з математики в 5-11 класах;
- вчилися проводити моніторинг освітніх втрат, розробляли алгоритм побудови тесту та паспорту завдань;
- ознайомилися з різними математичними платформами, їх можливостями
Для організації кооперативного навчання в контексті подолання освітніх втрат вчителі ознайомилися з можливостями платформи DESMOS працюючи індивідуально на ПК , телефонах.
Активно працюючи в групах, парах, вчителі математики громади розробляли свої особисті стратегії щодо надолуження та подолання освітніх втрат, визначали шляхи їх подолання, ділилися досвідом роботи, дієвими рішеннями, цікавими ідеями.
Навчання було активним, сучасно – креативним, емоційно - позитивним, цікавим. Спілкування сприяло підвищенню професійної компетентності та грамотності вчителів щодо даної проблеми . Усі учасники тренінгу отримали сертифікати щодо підвищення кваліфікації.
Всім вчителям математики громади, пані Діані бажаю успіхів, здоров’я, сил щодо подолання освітніх втрат. Успіхів нам усім! Слава Україні!!!
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)