ЯМПІЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА
Вінницька область, Могилів-Подільський район

ЗВІТ ПРО РОБОТУ УПРАВЛІННЯ «ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ»

Дата: 17.04.2023 15:23
Кількість переглядів: 199

Фото без опису

 

За звітний період працівниками ЦНАПу надано як результат звернень біля  9965 послуг. Надано 2534 адміністративних послуг соціального характеру, з них прийнято документи на оформлення субсидій через ПК «Соціальна громада»  в кількості 2107, оформлено пільг – 145, допомог – 282, прийнято заяв різного характеру – 238. Крім цього, у проміжках нестабільної роботи ПК «Соціальної громади»  адміністраторами надаються послуги по заповненню декларацій  на оформлення субсидій і подання  до Ямпільського ПФУ документів на паперових носіях, а це складає біля 900 консультаційних послуг.

 Із загальної кількості наданих послуг в першому кварталі обліковано ВПО 72 особа, всього на обліку перебуває 3476 осіб, за даними моніторингу фактична кількість складає біля 1000 осіб.

В січні-березні видано 375 довідок з ДЗК, надано довідок, пов’язаних  з пенсійним забезпеченням 104, складено 106 актів обстеження матеріально-побутових умов, видано довідок з реєстрації місця проживання – 2640, довідок різного характеру – 1966.

У звітному періоді зареєстровано і видано 6 повідомлень про  пошкоджене майно внутрішньо переміщених осіб.

 У сфері архітектурно-будівельної діяльності адміністраторами передано на ДІАМ 3 повідомлення про початок будівельних робіт, 1 декларацію про готовність обєкта до експлуатації, на відділ архітектури та  містобудування передано 1 заяву про видачу адреси, 4 заяви на видачу будівельного паспорта.

 Державними реєстраторами проведені реєстраційні дії по нерухомому майну – 1211, по реєстрації бізнесу – 42.

В першому кварталі поточного року, як окреме завдання Ямпільської міської ради, через систему СЕВ ОВВ, передано 55 заяв та отримано витяги зі Спадкового реєстру на державну реєстрацію заповітів, скасування заяв на заповіти та видачу дублікатів.

 За 1 квартал  2023 року до місцевого бюджету від наданих адміністративних послуг надійшло 485,4 тис.грн., в тому числі від реєстрації нерухомого майна – 178,4 тис.грн., від реєстрації бізнесу – 16,2 тис.грн., від надання інших адміністративних послуг – 290,4 тис.грн.


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь