Вебінар для учителів мовно-літературної освітньої галузі
14 лютого 2022 року на платформі сервісу відеоконференцій Google в рамках співпраці з КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти» відбувся вебінар учителів української мови й літератури, зарубіжної літератури Ямпільщини «Особливості викладання предметів мовно-літературної освітньої галузі в умовах Нової української школи».
Ініціатором та організатором заходу була консультант ЦПРПП відділу освіти, молоді та спорту Ямпільської міської ради Вінницької області Марікуца Леся Вікторівна, яка ознайомила учасників із метою проведення вебінару та специфікою викладання предметів мовно-літературного циклу в умовах Нової української школи. Першочерговим питанням засідання було знайомство із модельними навчальними програмами з української мови і літератури та зарубіжної літератури для учнів 5-9 класів закладів загальної середньої освіти.
До участі у заході запросили завідувачку відділу української мови і літератури, зарубіжної літератури та мов національних меншин, викладача кафедри філології та гуманітарних наук, кандидата педагогічних наук КЗВО « ВАБО» Коваленко Ларису Василівну, яка акцентувала увагу на сучасних підходах до викладання предметів мовно-літературної освітньої галузі в умовах НУШ та розглянула питання щодо сутності інновацій в освіті в умовах впровадження нового Державного стандарту базової середньої освіти. Учителі обговорили актуальні питання викладання української мови і літератури та зарубіжної літератури .
Спікерами вебінару були вчителі української мови та літератури шкіл Ямпільської громади, а саме: учитель ОНЗ ЗЗСО І-ІІІ ст. с.Довжок Чорній Н.Г., учитель ОНЗ НВК: ЗЗСО І ст.-гімназія м. Ямполя Гарасім Л.В., учитель ОНЗ ЗЗСО І-ІІІ ст. с. Дзигівка Ордатій С.С., учитель ОНЗ ЗЗСО І-ІІІ ст. № 2 ім. І. Богуна м. Ямпіль Джереловська Е.В., учитель ОНЗ ЗЗСО І-ІІІ ст. № 1 ім. Т. Шевченка м. Ямпіль Прилипко Г.І. Представляючи модельні навчальні програми, педагоги проаналізували загальні підходи авторів до наповнення та створення програм, висловили власні думки щодо їх відповідності Державному стандарту базової середньої освіти та віковим особливостям учнів, перспектив їхньої реалізації.
Спілкування сприяло підвищенню науково-методичної грамотності педагогів та їх професійної компетентності.
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)