A A A K K K
для людей із порушенням зору
ЯМПІЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА
Вінницька область, Могилів-Подільський район

Підприємці хочуть нового ринку у центрі міста

Дата: 17.06.2021 18:03
Кількість переглядів: 436

 

     Не секрет, що вже багато років у самому центрі Ямполя проводиться самовільна торгівля з рук у невстановлених місцях. Точки торгівлі влаштовуються поблизу проїзної частини прямо на тротуарах, не залишаючи вільного проходу для перехожих. Продукти харчування просто неба продаються з лотків, автомобілів, причепів, столиків, візків без наявності відповідних дозволів. Порушуються усі можливі норми і правила торгівлі. Такий стан речей не до вподоби ні продавцям, ні покупцям,  адже одні хочуть комфортних умов праці, а інші сучасного сервісу. Прийшов час зрушити цю проблему з «мертвої точки» і покінчити з середньовічними умовами стихійного ринку.

     Тому, 17 червня н.р. у міській раді відбулась зустріч з підприємцями міста,  які вже неодноразово, починаючи з 2006 року звертались до міської ради аби їм дозволили торгівлю на так званій торговій площі на земельній ділянці по вул. Свободи 146. З різних причин – зміна керівництва у місті чи районі, різноманітні нововведення у законодавстві і т. інше, - ставали на заваді облаштування цієї площі.

    Зустріч, яку проводили заступник голови міської ради Людмила Майорова та секретар міської ради Вадим Семенюк, мала єдину мету - обговорення тих проблем, які стоять на заваді  і шляхи їх вирішення.

  • Ми зустрілись не для того, щоб відмовити, - зазначила Л.Майорова,- а для того, щоб домовитись про співпрацю і прийняти спільне рішення з чого почнемо. А ще - це питання має пройти громадське обговорення: чи люди хочуть цей ринок.

 

    Керівники міських служб - КП «Ямпільводоканал» Попов В.В., Ямпільської дільниці СО «Могилів–Подільські мережі» Дерен О.В., держслужби з надзвичайних ситуацій Соловей О.В., Ямпільського управління Держспоживслужби Шарко А.А., КП «Ямпільське міське господарство» Франко М.П. зазначили, що погодити будівництво ринку ці служби зможуть лише при наявній проектно-кошторисній документації та відповідності її всім нормам.

  •    Для початку необхідно розробити проектно-кошторисну документацію, пройти експертизу, всі погодження, - зазначив Семенюк.

- На жаль міська рада немає вільних коштів, тому і звертається до підприємців прийняти участь у розробці проектно-кошторисної документації.

     Отже, справа за підприємцями…

     На зустрічі дійшли згоди обрати робочу групу у складі депутатів міської ради, підприємців, працівників відділу житлово-комунального господарства та архітектури і юридичного відділу міської ради для роботи над створенням відповідної документації.

 


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь