ЯМПІЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА
Вінницька область, Могилів-Подільський район

Підприємці хочуть нового ринку у центрі міста

Дата: 17.06.2021 18:03
Кількість переглядів: 466

 

     Не секрет, що вже багато років у самому центрі Ямполя проводиться самовільна торгівля з рук у невстановлених місцях. Точки торгівлі влаштовуються поблизу проїзної частини прямо на тротуарах, не залишаючи вільного проходу для перехожих. Продукти харчування просто неба продаються з лотків, автомобілів, причепів, столиків, візків без наявності відповідних дозволів. Порушуються усі можливі норми і правила торгівлі. Такий стан речей не до вподоби ні продавцям, ні покупцям,  адже одні хочуть комфортних умов праці, а інші сучасного сервісу. Прийшов час зрушити цю проблему з «мертвої точки» і покінчити з середньовічними умовами стихійного ринку.

Фото без опису

     Тому, 17 червня н.р. у міській раді відбулась зустріч з підприємцями міста,  які вже неодноразово, починаючи з 2006 року звертались до міської ради аби їм дозволили торгівлю на так званій торговій площі на земельній ділянці по вул. Свободи 146. З різних причин – зміна керівництва у місті чи районі, різноманітні нововведення у законодавстві і т. інше, - ставали на заваді облаштування цієї площі.

    Зустріч, яку проводили заступник голови міської ради Людмила Майорова та секретар міської ради Вадим Семенюк, мала єдину мету - обговорення тих проблем, які стоять на заваді  і шляхи їх вирішення.

  • Ми зустрілись не для того, щоб відмовити, - зазначила Л.Майорова,- а для того, щоб домовитись про співпрацю і прийняти спільне рішення з чого почнемо. А ще - це питання має пройти громадське обговорення: чи люди хочуть цей ринок.

 

    Керівники міських служб - КП «Ямпільводоканал» Попов В.В., Ямпільської дільниці СО «Могилів–Подільські мережі» Дерен О.В., держслужби з надзвичайних ситуацій Соловей О.В., Ямпільського управління Держспоживслужби Шарко А.А., КП «Ямпільське міське господарство» Франко М.П. зазначили, що погодити будівництво ринку ці служби зможуть лише при наявній проектно-кошторисній документації та відповідності її всім нормам.

  •    Для початку необхідно розробити проектно-кошторисну документацію, пройти експертизу, всі погодження, - зазначив Семенюк.

- На жаль міська рада немає вільних коштів, тому і звертається до підприємців прийняти участь у розробці проектно-кошторисної документації.

     Отже, справа за підприємцями…

     На зустрічі дійшли згоди обрати робочу групу у складі депутатів міської ради, підприємців, працівників відділу житлово-комунального господарства та архітектури і юридичного відділу міської ради для роботи над створенням відповідної документації.

Фото без опису

Фото без опису

 


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь