ЯМПІЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА
Вінницька область, Могилів-Подільський район

Звіт про виконану роботу Центру надання адміністративних послуг  за січень-лютий 2021 року

Дата: 15.03.2021 11:02
Кількість переглядів: 881

 

Рішенням міської ради від 28.01.2021 №132 утворено Управління «Центр надання адміністративних послуг» Ямпільської міської ради на заміну ліквідованого відділу ЦНАП. Затверджено штатну структуру  ЦНАП в кількості 32 штатних одиниці, до якої увійшли 18 адміністраторів віддалених  робочих місць, що дасть змогу вчасно і якісно обслуговувати місцеве населення безпосередньо в старостинських округах, затверджено Положення та Регламент роботи ЦНАП у новій редакції. Рішенням Виконкому міської ради затверджено перелік послуг, які надаватимуться у віддалених робочих місцях : реєстрація/зняття з реєстрації мешканців – 6 послуг, земельні питання – 14 послуг, питання місцевого значення – 9 послуг, послуги соціального характеру – 30 послуг, у  Центрі надання адміністративних послуг  надається значно ширший перелік послуг. За два місяці поточного року  ЦНАПом надано 2967 послуг, з них

1155 – послуг реєстрації прав на нерухоме майно, 148 -  послуг з земельних питань, 105 - послуг з реєстрації юридичних, фізичних осіб підприємців, реєстрації місця проживання громадян та видача довідок про склад зареєстрованих – 1515 послуг, 44 – послуги з отримання заяв та видачі готових результатів Архівного відділу.                                                                                                                                                                                                                   Фото без опису                                                                                                                                                           

Від наданих адміністративних послуг до місцевого бюджету надійшло 224678 грн.

          Старостами в старостинських округах громади передбачається виконання дій державної реєстрації актів цивільного стану та нотаріальні дії, у населених пунктах, де немає нотаріусів, оновлюється перелік адміністративних послуг, запрацювала програма «Соціальна громада», яка удосконалить і покращить прийом і обробку документів по соціальних послугах. В першому півріччі 2021 року в управлінні передбачено навчання призначених адміністраторів старостинських округів громади, удосконалення документообігу, інформування населення громади про нововведення.

 

 

Начальник

управління центру надання                                            Л.ПІДГУРСЬКА

адміністративних послуг


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь